الحاج هدایت الله بدری با مسئولین زون شمال د افغانستان بانک دیدار کرد

Mpoya
چهارشنبه ۱۴۰۲/۲/۲۷ - ۱۷:۵۸
الحاج هدایت الله بدری با مسئولین زون شمال د افغانستان بانک دیدار کرد

27 شوال المکرم 1444- محترم الحاج هدایت الله بدری سرپرست ریاست کٌل د افغانستان بانک در جریان سفر کاری به زون شمال د افغانستان بانک حین دیدار با آمر عمومی زون شمال محترم عبدالولی حماد و مدیران نمایندگی های زون شمال د افغانستان بانک (بلخ) مشکلات و پیشنهادات شان را استماع نمود.

سرپرست د افغانستان بانک طی این دیدار به مدیران نمایند گی های زون مربوطه اطمینان داد که در پرتو اصول و مقررات به مشکلات رسیدگی نموده و از این طریق زمینه بهتر عرضه خدمات بانکی برای مردم را مساعد می نماید. محترم بدری از مسئولین نمایندگی های زون شمال خواست تا جهت عرضه خدمات بانکی بهتر و بموقع به شهروندان تلاش بیشتر نمایند.

قابل ذکر است که رهبری د افغانستان بانک بمنظور هماهنگی و تلاش مشترک در جهت ثبات و استحکام هر چه بیشتر سکتور بانکی، توسعه بانکداری اسلامی و مکانیزه نمودن فعالیت های مؤسسات مالی غیربانکی، سلسله سفرهای ولایتی را آغاز نموده است که به تمام زونهای د افغانستان بانک گسترش خواهد یافت. قابل ذکر است که زون شمال د افغانستان بانک شامل نمایندگی های مزار شریف، میمنه، شبرغان، سرپل، سمنگان، حیرتان و آقینه  می باشد.

گفتنی است که در این جلسه محترم صدیق الله خالد آمری عمومی دفتر ریاست د افغانستان بانک و اسرار پویا معاون زون شمال نیز حضور داشتند.

آخرین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۶
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 9شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 11 شوال المکرم 1445(1403/02/01) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از بانکها و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۱۴:۵۱
Background image

اطلاعیه د افغانستان بانک!

د افغانستان بانک به منظور فراهم شدن تسهیلات بهتر و دسترسی هموطنان به عرضه بهتر خدمات بانکی، ساعت کاری نمایندگی های د افغانستان بانک و بانکهای تجارتی  را سر از تاریخ ۲۵ ماه رمضان المبارک. . .

بازگشت به خبر