افتتاح نمايندگی د افغانستان بانک در بندر غلام خان

Mpoya
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۹/۲۱ - ۱۴:۰
افتتاح نمايندگی د افغانستان بانک در بندر غلام خان

 27جمادی الاول 1445- د افغانستان بانک به هدف ارائه خدمات بهتر برای شهروندان کشور، نمایندگی جدید در بندر غلام خان را افتتاح نمود.

حین افتتاح این نمایندگی، مسئول بخش سیستم های د افغانستان بانک محترم روح الله فیضی که سرپرستی هیئت اعزامی د افغانستان بانک را نیز بدوش داشت گفت که هیئت رهبری د افغانستان بانک متعهد است تا زمینه عرضه خدمات بهتر بانکی را در تمام نقاط کشور مساعد نماید. وی گفت که با ایجاد این نمایندگی در روند جمع آوری عواید بندر غلام خان، بهبود قابل ملاحظه بمیان خواهد آمد و جمع آوری عواید از طریق سیستم های بانکی  صورت خواهد گرفت.

متعاقباً محتر مولوی پیر محمد مدیر نمایندگی بندر غلام خان صحبت نموده و به مردم اطمینان داد که به نمایندگی از د افغانستان بانک، از طریق این نمایندگی در عرضه  بهترین خدمات بانکی، تلاش خواهد نمود.

بندر غلام خان یکی از چهار بندر بزرگ تجارتی میان افغانستان و پاکستان است که از لحاظ تجارتی بعد از بندر تورخم و چمن، جایگاه سوم داشته که ولایت خوست را با منطقه وزیرستان شمالی وصل می نماید.

آخرین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۳:۵۷
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

  20شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 21 شوال المکرم 1445 (11/02/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۶
Background image

سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک  با سفیر ایران مقیم کابل ملاقات نمود

15 شوال المکرم 1445- محترم هدایت الله بدری سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک با محترم حسن کاظمی قمی سفیر کشور ایران مقیم کابل، دیدار نموده  و پیرامون توسعه همکاری های تجارتی و بانکی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

بازگشت به خبر