تدویر جلسه اداری د افغانستان بانک

Mpoya
شنبه ۱۴۰۲/۹/۴ - ۱۵:۳۸
۱۱ جمادی الاول ۱۴۴۵ - جلسه اداری د افغانستان بانک به رهبری محترم حاجی ملا محمد آخوند معاون دوم د افغانستان بانک تدویر گردید. در این جلسه در مورد وظایف و مسئولیت های آمریت ها، هماهنگی بیشتر بین ادارات، بهبود امور، پیشرفت ها، اقدامات و فعالیت ها بحث شد. در جلسه ذکر شده محترم حاجی ملا محمد آخوند  معاون دوم د افغانستان بانک بر هماهنگی بیشتر امور تاکید نموده و از آمرین ذیربط د افغانستان بانک خواست تا بیش از هر وقت دیگر به امور رسیدگی نمایند و از این طریق زمینه خدمات بهتر را برای هموطنان عزیز فراهم سازند. باید گف

۱۱ جمادی الاول ۱۴۴۵ - جلسه اداری د افغانستان بانک به رهبری محترم حاجی ملا محمد آخوند معاون دوم د افغانستان بانک تدویر گردید.

در این جلسه در مورد وظایف و مسئولیت های آمریت ها، هماهنگی بیشتر بین ادارات، بهبود امور، پیشرفت ها، اقدامات و فعالیت ها بحث شد.

در جلسه ذکر شده محترم حاجی ملا محمد آخوند  معاون دوم د افغانستان بانک بر هماهنگی بیشتر امور تاکید نموده و از آمرین ذیربط د افغانستان بانک خواست تا بیش از هر وقت دیگر به امور رسیدگی نمایند و از این طریق زمینه خدمات بهتر را برای هموطنان عزیز فراهم سازند.

باید گفت که در این جلسه محترم صدیق الله خالد آمر عمومی دفتر ریاست د افغانستان بانک نیز اشتراک داشت و از آمرین شعبات مختلف د افغانستان بانک خواست که به فرامین مقام عالی ریاست الوزراء، تصاویب هیئت محترم عامل د افغانستان بانک و سایر موارد اجراآت به موقع نمایند. وی همچنین افزود کلیه شعب و ادارات مرتبط با این بانک باید با دقت و مسئولیت کامل و با هماهنگی خوب کار خود را به موقع انجام دهند و بدون هیچ مانع و تاخیری کار مراجعین را اجرا نمایند.

گفتنی است که در این نشست آمرین شعبات مختلف د افغانستان بانک مشکلات و پشنهادات آمریت های مربوطه خود را با معاون دوم د افغانستان بانک بمیان گذاشتند که به بعضی از مشکلات در جلسه متذکره راهکارها ارائه گردیده و برای حل مشکلات و پشنهادات باقی مانده سفارشات لازم داده شد.

آخرین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۶:۹
Background image

تدویر مجلس بمنظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات بانکی معیاری در کشور

 6ذوالقعدة الحرام 1445- نشستی تحت رهبری محترم نوراحمد آغا معاون اول د افغانستان بانک در تالار شورای عالی این بانک برگزار گردید که هدف آن تسهیل دسترسی مردم به خدمات معیاری، ارزان و با. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۳:۵۷
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

  20شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 21 شوال المکرم 1445 (11/02/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۶
Background image

سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک  با سفیر ایران مقیم کابل ملاقات نمود

15 شوال المکرم 1445- محترم هدایت الله بدری سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک با محترم حسن کاظمی قمی سفیر کشور ایران مقیم کابل، دیدار نموده  و پیرامون توسعه همکاری های تجارتی و بانکی. . .

بازگشت به خبر