پول های نقد بدست آمده از بعضی نقاط کشور به د افغانستان بانک تسلیم داده شد

Mpoya
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۷/۶ - ۱۵:۴۶
پول های نقد بدست آمده از بعضی نقاط کشور به د افغانستان بانک تسلیم داده شد

6  میزان 1400- پول های که از سوی امارت اسلامی افغانستان از ولایات خوست، لوگر و پنجشیر بدست آمده بود، به د افغانستان بانک سپرده شد.

مجموع پول های بدست آمده از ولایات یاد شده حدود1.6  میلیون دالر امریکایی و 79 میلیون افغانی می شود.

محترم مولوی عبدالقدیر احمد معاون دوم د افغانستان بانک حین تسلیم گیری این پول ها از امانت داری مجاهدین امارت اسلامی افغانستان امتنان نموده و سپردن این پول ها را اصل تعهد به امانت داری و وطندوستی عنوان نمود..

به همین ترتیب از مسئولین امارت اسلامی افغانستان که این پول ها را به خزانه د افغانستان بانک تحویل داده اند، ستایش بعمل آورد که پول ها را با امانتداری کامل به این بانک رسانیدند.

آخرین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۶
Background image

سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک  با سفیر ایران مقیم کابل ملاقات نمود

15 شوال المکرم 1445- محترم هدایت الله بدری سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک با محترم حسن کاظمی قمی سفیر کشور ایران مقیم کابل، دیدار نموده  و پیرامون توسعه همکاری های تجارتی و بانکی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۰:۶
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

 9شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز شنبه مؤرخ 11 شوال المکرم 1445(1403/02/01) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از بانکها و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

بازگشت به خبر