سرپرست د افغانستان بانک با والیان، مسئولین امنیه ولایات شرقی و مدیران نماینگی های زون شرق دیدار و گفتگو کرد

Mpoya
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۳
سرپرست د افغانستان بانک با والیان، مسئولین امنیه ولایات شرقی و مدیران نماینگی های زون شرق دیدار و گفتگو کرد

23 شعبان المعظم 1445- محترم هدایت الله بدری سرپرست د افغانستان بانک با والیان، مسئولین امنیتی و شاروالان ولایت های ننگرهار، لغمان، کنر و نورستان دیدار نمود. هدف این دیدار را ایجاد روحیه همکاری و تشریک مساعی ادارات امارتی بمنظور استحکام سکتور مالی، توسعه بانکداری اسلامی، ترویج پول افغانی و دسترسی مردم به خدمات مالی تشکیل می داد.

محترم بدری از والیان محترم زون شرق و مسئولین امنیتی این ولایات خواست تا به نوبه خویش در زمینه آگاهی مردم و جلب حمایت آنها از پروسه های ملی بخصوص ترویج پول افغانی تلاش نموده و د افغانستان بانک را یاری رسانند.

وی همچنین بر جلوگیری از قاچاق دالر از کشور تاکید کرد و خواستار همکاری ادارات ذیربط در این زمینه شد. متعاقباً زمینه گفت و شنود و بحث پیرامون سطح همکاری ادارات به بحث گرفته شده و هریک از والی صاحبان و مسئولین امنیتی ولایات زون شرق آماده گی خود را در زمینه همکاری با د افغانستان بانک ابراز نمودند.

آخرین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۳:۵۷
Background image

د افغانستان بانک 16 میلیون دالر امریکایی را لیلام میکند

  20شوال المکرم 1445- د افغانستان بانک الی مبلغ (16) میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به روز سه شنبه مؤرخ 21 شوال المکرم 1445 (11/02/1403) بطور لیلام بفروش می رساند. بدینوسیله از. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۶
Background image

سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک  با سفیر ایران مقیم کابل ملاقات نمود

15 شوال المکرم 1445- محترم هدایت الله بدری سرپرست ریاست کُل د افغانستان بانک با محترم حسن کاظمی قمی سفیر کشور ایران مقیم کابل، دیدار نموده  و پیرامون توسعه همکاری های تجارتی و بانکی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۹:۴۴
Background image

اطلاعیه مبنی بر ممنوع بودن فعالیت صرافی های آنلاین!

به تعقیب اطلاعیه های قبلی د افغانستان بانک مبنی بر منع بودن فعالیت های صرافی آنلاین در افغانستان، یک بار دیگر به سمع هموطنان عزیز رسانیده می شود که د افغانستان بانک تا کنون به هیچ شخص. . .

بازگشت به خبر